Digital Strategy and Applications

  • English

G Suite

Rozwiązanie online od Google dla biznesu. Jedno miejsce do łączenia użytkowników, tworzenia i przechowywania dokumentów, zarządzania użytkownikami, urządzeniami czy danymi. Nie potrzebujesz mieć ze sobą swojego komputera, czy laptopa, bo Twoje biuro będzie w chmurze, w której znajdziesz to samo środowisko i wszystkie narzędzia, gdziekolwiek się zalogujesz do swojego konta, również z telefonu. Nie potrzebujesz dodatkowych sprzętów, czy programów aby połączyć się ze swoim biurem i w pełni z niego korzystać. Ponadto nie musisz płacić informatykom za utrzymanie serwera.

Zarządzaniem zespołem

Aby połączyć użytkowników masz do dyspozycji adres email, kalendarz, dyskusje, czat oraz video spotkania. Zarządzanie pocztą jest podobne do tradycyjnego środowiska gmail, ale tutaj możesz używać swojej własnej domeny (np. user1@mojafirma.pl, user2@mojafirma.pl itp.). Oprócz poczty jest również kalendarz, zadania, przechowywalnia (do tworzenia notatek) i dużo innych aplikacji, które mogą Ci się przydać. Taka kombinacja aplikacji zapewnia płynną integrację, która pozwala np. zamieniać wiadomości w zadania, planować wydarzenia/ przypomnienia lub sporządzać notatki powiązane z konkretnymi wydarzeniami lub wiadomościami email. Dodatkowo możesz obserwować innych użytkowników, czatować z nimi, dzwonić lub dzielić wiadomości, czy dokumenty za pomocą kilku kliknięć. 

Tworzenie dokumenu

Google proponuje aplikacje do tworzenia dokumentów (współedytowanie tekstu), arkuszy (zaawansowane arkusze kalkulacyjne), formularzy (proste ankiety i formularze), slajdów (prezentacje), przechowywalnię “notatnik”(KEEP??) Keep is an app from google just like doc or sheet is used to write notes on a paper. It is easy to find it later by searching any keyword in it. (do przechwytywania pomysłów i notatek) i dużo więcej. Dokumenty mogą być w prosty sposób edytowane przez wielu użytkowników, a zarządzanie dokumentami i ich udostępnianie do edycji lub w widoku chronionym jest proste i oddzielne dla każdego dokumentu. Większość z tych aplikacji oferuje wersję offline, w której możesz edytować dokumenty bez dostępu do internetu. I co ważne, dokumenty mają wersje historyczne, dzięki czemu można śledzić zmiany tworzone przez różnych użytkowników. 

Magazyn w chmurze

Google zapewnia miejsce w chmurze, które może być mniejsze lub większe w zależności od wybranego planu, który dostosujesz do swoich potrzeb. W chmurze możesz kontrolować udostępnianie dokumentów wśród poszczególnych użytkowników w zależności od potrzeb. Ciekawą funkcją w chmurze Google jest wyszukiwanie w chmurze.

Administracja i bezpieczeństwo

G Suite posiada aplikację administracyjną do zarządzania użytkownikami, urządzeniami i bezpieczeństwem. Jako administrator możesz dodawać/ usuwać użytkowników, przypisywać im odpowiednie uprawnienia,, czy wybierać opcje bezpieczeństwa odpowiednie do Twojej polityki prywatności. VAULT (Vault Przechowywanie, archiwizowanie i wyszukiwanie danych) jest inną aplikacją administracyjną do śledzenia tego, co ważne. Przechowywanie, wyszukiwanie i eksportowanie danych organizacji dostępne jest tylko w pakiecie G Suite Business oraz Enterprise.

Praca zdalna z G Suite

Google stworzył zintegrowane narzędzie do zdalnego zarządzania firmą. Co się w nim kryje? Firmowy adres e-mail z twoja domeną, kalendarz, czat grupowy, wideo spotkania, miejsce do wspólnego edytowania i przechowywania dokumentów. Jest to proste i zintegrowane rozwiązanie do pracy i komunikacji niezależnie od tego, gdzie jesteś.

Przetestowaliśmy wszystkie narzędzia i uważamy, że sprawdzają się bardzo dobrze!

Nasze wsparcie dla ciebie

W Appdata oferujemy pełną obsługę administracyjną, rejestrację Twojej firmy w G Suite oraz przeniesienie adresów e-mail użytkowników i danych do Google Cloud. 

Jeśli chcesz się dowiedzieć więcej o G Suite zapytaj nas: www.appdata.com.pl/kontakt

A może już ktoś korzystał z G Suite i może podzielić się opinią?